Strona raczej niegotowa ^^
Zacznę od statystyk
U nas wyodrębniamy :
Podane opisy statystyk oczywiście nie są dokładne
Siłę - udźwig i uderzenie - każde 5 pkt podnosi siłę ataku o 1 pkt
zręczność - jak celnie i iloma kunai'ami rzucisz (sprawność rąk)
Kontrola chakry (Kc) - (wymagane wszędzie gdzie używamy chakry - poprawia nam zdolność manipulowania kształtem chakry)
zwinność - szybkość poruszania się (sprawność nóg)
taijutsu - wymagane do technik taijutsu
genjutsu - wymagane do technik genjutsu
ninjutsu - wymagane do technik ninjutsu
Punkty akcji (PA) - odpowiadają za to ile możemy wykonać podczas jednej kolejki ich ilość jest równa (zręczność + zwinność) /2
Żywioły :
fuuton : wymagany do jutsu wiatru
suiton - wymagany do jutsu wody
katon - wymagany do jutsu ognia
douton - wymagany do jutsu ziemi
raiton - wymagany do jutsu błyskawic
Energia - podczas walki na każdy 1 pkt akcji tracimy 1 pkt energii - zaś na każdy niewykorzystany pkt akcji odzyskujemy 2 pkt energii ^^ jeśli energia spadnie do 20% nasze ataki są o 50% słabsze - gdy energia spadnie do 0 - tracimy przytomność
Każdy startuje mając 100 punktów postaci do rozdania i każdą statystyką na 1, a także mając 1000 chakry i 500 energii ORAZ dobierając styl (styl taijutsu/ninjutsu/genjutsu - na starcie masz daną statystykę na 5) i 1 żywioł który na starcie wybierasz masz na 3lv
- Jak przydzielać punkty ?
siła 1 masz na starcie i nie kosztuje Cić niczym
siła 2 kosztuje 2pp (punkty postaci)
siła 3 kosztuje 3pp
siła 4 kosztuje 4pp
Przy czym oczywiście nie można rozwinąć umiejętności na 4 gdy masz ją na 2 ...
Na starcie wybieramy kolejność żywiołów
1 żywioł kosztuje nas jak we wzorze
2 żywioł 2x tyle
3.Żywioł 3x tyle i jeszcze jak 1 lvl wyższy
4. żywioł 4x tyle i aż 2 lvl więcej
5. żywioł 5x tyle i aż o 3 lvl więcej (punktów Postaci)
Przy czym genini mają maks 1 żywioł - chunini 2 - jounini 3- S jounini 4 - kage 5
Co więcej !! Poziom żadnego żywiołu nigdy (poza startem) nie może przekroczyć Kc (kontroli chakry)
Gdy spełniamy wymagania na dane jutsu należy "wybulić" odpowiednią ilość pkt postaci aby się go nauczyć - każde jutsu ma swój lvl i jego nauka kosztuje nas tyle ile kosztowałoby podniesienie statystyki na dany lvl ... gdy uczymy się jakiegoś jutsu należy szczegółowo opisać trening
1 pkt postaci możemy wydać na 10 chakry lub 5 energii
Każde kekkei genkai jest uzależnione od dwóch cech pobocznych
Trenujemy tylko w naszych wioskach, dzięki treningom otrzymujemy pkt postaci - ilość jest opisana poniżej
a) trenować można 3 razy dziennie (gdy ktoś przekroczy limit dostaje 1 ostrzeżenie)
b) treningi oceniają TYLKO mistrzowie gry,
c) treningi należy opisywać szczegółowo
Kage jest odpowiedzialny za organizowanie wioski... to na tyle
Można tworzyć własne techniki od rangi "Jounin" - jednak muszą być one zaakceptowane przez administratorów
Gdy walczymy w menu "walki treningowe" otrzymujemy ilość pkt do rozdania równą 20% sumie punktów statystyk pokonanego ^ jeśli przegramy dostajemy 5% sumy punktów (zręczność+zwinność+douton+...za atuty jak we wzorze zapisanym u spodu) tego czyja suma jest mniejsza
Atuty mają 6 lvl i każdy atut wymaga 2 odpowiednich statystyk na odpowiednim poziomie
Poziomy atutów do 3 może zdobyć każdy jeżeli spełnia wymagania zaś od 4 wzwyż tylko CI KTÓRZY WYBRALI ODPOWIEDNI STYL (np Taijutsu)
LVL Wymagania statystyk Koszt pkt statystycznych Bonus ilość pkt statystycznych doliczana za umiejętność po walce
1 100 225 50% 2
2 200 900 100% 4
3 300 2025 150% 6
4 400 3600 200% 8
5 500 5625 250% 10
6 600 8100 300% 12
Genin / chunin może pokonać tylko jedną lokację dziennie
Jounin(+) 2 lokacje dziennie
Przywołani gońcowie mogą pokonać 3 lokacje dziennie
Gdyby cokolwiek było niejasne PISAĆ NA PRIW - lub GG
Każdy kto to przeczytał ma napisać w poście poniżej "przeczytałem/am"
Offline